Zostań studentem WSB i pozwól nam zapłacić za Twoje wakacje!

Projekt „e-UW – rozwój e-usług Uniwersytetu Warszawskiego związanych z edukacją” jest współfinansowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2014-2020. Projekt realizowany jest w latach 2016-2019. Dowiedz się więcej

Rekrutacja na studia I i II stopnia oraz studia podyplomowe

Oferta prezentowana na tej stronie ograniczona jest do wybranej rekrutacji. Jeśli chcesz zobaczyć resztę oferty, wybierz inną rekrutację.

Zarządzanie, specjalność: Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu

Szczegóły
Kod
LNZ-KWwZ-01
Kierunek studiów
Forma studiów
Niestacjonarne
Poziom kształcenia
Pierwszego stopnia
Profil studiów
praktyczny
Języki wykładowe
polski
Adres komisji rekrutacyjnej
Tura 2 (01.10.2024 00:00 – 31.10.2024 23:59)

Minione tury w tej rekrutacji:
  • Tura 1 (03.04.2024 00:00 – 30.09.2024 23:59)

Dlaczego warto wybrać specjalność: Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu?

Komunikacja Wizerunkowa, czyli sztuka efektywnego przekazywania informacji, stanowi kluczowy element w biznesie i zarządzaniu. W dzisiejszym świecie, budowanie skutecznego wizerunku to nie tylko wyraz marki, ale również klucz do zarządzania reputacją przedsiębiorstwa.

Dołącz do WSB, aby poszerzyć swoje umiejętności w obszarze Komunikacji wizerunkowej w zarządzaniu, oferowanym w ramach kierunku Zarządzanie.

Nasza specjalność koncentruje się na:

· Projektowaniu i promowaniu spójnego wizerunku firmowego, przy wykorzystaniu różnorodnych środków przekazu, od tradycyjnych po cyfrowe.

· Poznawaniu tajników autoprezentacji i prezentacji danych, co umożliwia skuteczną prezentację siebie i swoich pomysłów, co stanowi kluczową umiejętność w świecie biznesu.

· Poznawaniu zasad etycznej komunikacji i budowy wizerunku z poszanowaniem norm społecznych.

· Zrozumieniu roli nowoczesnych platform komunikacyjnych w obszarze public relations.

Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu to nie tylko zdobycie wiedzy teoretycznej, ale przede wszystkim rozwijanie praktycznych umiejętności, które są niezbędne w dynamicznym środowisku biznesowym. Wszystkie te elementy składają się na kompleksowe wykształcenie w dziedzinie komunikacji wizerunkowej, przygotowując naszych absolwentów do wyzwań współczesnego świata biznesu i zarządzania.

Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniu, i co dalej?

Absolwenci specjalności Komunikacja wizerunkowa w zarządzaniusą aktywnie poszukiwani na rynku pracy. Zdobyte umiejętności otwierają przed nimi szerokie spektrum możliwości zawodowych takich jak:

·       -    pracownik działu marketingu,

·       -   pracownik agencji reklamowej,

·       -    pracownik działu PR,

·       -    strateg ds. rozwoju produktu,

·       -    product manager,

·       -    działy promocji,

·       -    agencje public relations,

·       -   działy organizowania wydarzeń.

* Uruchomienie danej specjalności jest uzależnione od wymaganej liczebności osób nią zainteresowanych.

Sposób płatności

Wysokość czesnego w zł w roku akademickim 2024/2025

Studia stacjonarne

Studia niestacjonarne

Jednorazowo  (za rok studiów z góry)

6 270

5 830

W dwóch ratach  (za semestr studiów z góry)

3 190

2 970

W dwunastu ratach  (za miesiąc z góry)

550

520

Pomoc

Mobilize your Website
View Site in Mobile | Classic
Share by: