Zostań studentem WSB i pozwól nam zapłacić za Twoje wakacje!

Oczaruj rekrutera… głosem

Jak myślisz dlaczego najsłynniejsza brytyjska premier Margaret Thatcher pobierała lekcje u specjalisty od emisji głosu? Dlaczego tak ważne jest nie tylko  CO mówimy, ale także  JAK to robimy?

Ton, brzmienie, płynność wymowy, a nawet tempo mówienia dają nam cały zestaw informacji o człowieku, opowiadają jego historię. Z głosu możemy uczynić naszą wizytówkę, bo to genialny środek wyrazu, możemy nim uspokajać rozmówców, przyciągać ich uwagę, bawić, wywoływać u nich przeróżne stany emocjonalne. Ale możemy ich także rozdrażnić i spowodować, że nie będą chcieli nas słuchać. Nawet jeśli rządzi nami pasja, jeśli mamy niezwykłą wiedzę i budzące respekt doświadczenie, możemy nie wywrzeć pożądanego wpływu na odbiorcę.

Głos jest więc potężnym narzędziem w komunikacji z potencjalnym pracodawcom. Jak go oczarować i zainteresować? O tym w artykule Beaty Tadli  Wdzięk dźwięku w Poradniku  Praca.pl  2017.

Zobacz więcej…

Zapraszamy też do pozostałych artykułów w  Poradniku Praca.pl 2017

X
Mobilize your Website
View Site in Mobile | Classic
Share by: